daar zijn we dan! - Reisverslag uit Medan, Indonesië van jop en patricia - WaarBenJij.nu daar zijn we dan! - Reisverslag uit Medan, Indonesië van jop en patricia - WaarBenJij.nu

daar zijn we dan!

Blijf op de hoogte en volg jop en patricia

04 Mei 2015 | Indonesië, Medan

Na de nodige tranen en handkusjes zijn we door de douane gegaan....spannend allemaal!
Waar zijn we aan begonnen en waar komen we in terecht.
Na een toch wel lange reis met tussenlanding op Jakarta waren we mooi op schema geland op sumatra. Toen kwam het zoeken naar de chauffeur, wat toch wel klein beetje lastig was want waar zoek je zo'n man. Ondertussen door wel 100 chauffeurs aangesproken maar natuurlijk niet de goede, uiteindelijk gevonden ( hij was rustig sigaretje roken omdat op zijn lijstje een andere aankomsttijd stond. Maar geen probleem, gas erop en airco aan!
Na een uurtje door een te drukke stad te hebben gereden met overal scooters met teveel mensen erop soms wel 4 haha aangekomen in ons eerste hotel. Na even contact te hebben gehad met het thuisfront een frisse duik genomen. Nog wat gegeten en de dag beetje besproken met zijn 2e.
nu wat luieren en natuurlijk voor jullie dit verhaal schrijven, daarna naar bed want om 7.00 gaat de wekker hier weer. En dan gaat onze reis echt beginnen.
Tot de volgende keer
groetjes jop en patricia

• 04 Mei 2015 - 17:33

Ben En Yvonne:

Fijn dat jullie veilig op de plaats van bestemming zijn aangekomen!
    Ja morgen begint het avontuur echt...
    Slaap lekker! En een mooie dag morgen!
    Tot ons volgende contact!
    Liefs van ons!

• 04 Mei 2015 - 19:07

Anke:

Hey toppertjes. . Wat fijn dat het allemaal zo voorspoedig is verlopen en dat we even konden bellen.. Zo ver weg maar toch dichtbij! Heel veel plezier morgen want dan begint het echte avontuur. . Knuffels voor beide xxxx

• 04 Mei 2015 - 19:07

Jeffrey:

Wat fijn dat jullie op de eerste plaats van bestemming zijn aangekomen! Leuk tr lezen hoe het is gegaan! Geniet van alles wat jullie gaan zien en mee gaan maken!

• 04 Mei 2015 - 19:12

Willy:

Slaap lekker ! En tot lees !

• 04 Mei 2015 - 20:56

Rieske:

Hey daar, wat goed om te lezen dat het allemaal volgens schema verloopt.
    Ga er maar lekker van genieten deze reis.
    Leuk dat we jullie zo een beetje kunnen volgen.
    Veel plezier nog.......

• 04 Mei 2015 - 22:41

Antoon:

ik kan het begrijpen alles is nieuw en vreemd
    Maar tegen het eind zijn jullie het wel gewend.
    Veel plezier

• 05 Mei 2015 - 22:16

Lydia Rusche:

Hoi Patricia en Jop, fijn dat jullie goed zijn aangekomen op de plaats van bestemming. Bij deze wens ik jullie nog veel plezier en het is leuk om via deze site jullie verhalen te lezen. Xx Lydia

• 05 Mei 2015 - 22:20

Ans En Cor:

Hoi Jop en Patricia,
    Wij hoorden vandaag van jullie avontuur.
    Wij wensen jullie een super mooie reis, geniet ervan!!!
    En heel veel plezier!!!

Verslag uit: Indonesië, Medan

rondreis indonesie

29 daagse rondreis

22 Mei 2015

fietsen, bromo, schildpadden en dolfijnen

16 Mei 2015

Lange dagen

04 Mei 2015

daar zijn we dan!
jop en patricia

Wij zijn neef en nicht van elkaar. We hebben een hele goede band samen. We wisten eigenlijk niet van elkaar dat we een grote reis wouden maken. 1 januari 2014 belde Patricia mij op om me goed nieuw jaar te wensen en de voornemens en plannen voor het nieuwe jaar kwamen ook ter sprake. Patries zei ja ik wil eigenlijk wel een grote reis maken en toen zei ik, nou dat is toevallig ik ook en ik wou altijd al een keer naar Indonesië en we waren het snel met elkaar eens. Dus van het een kwam het ander en zijn we gaan rond kijken en informatie gaan verzamelen. In een jaar zijn er wel wat dingen veranderd, we hebben nu allebei een relatie. Dat maakt het wel stukje lastiger om te gaan, maar we gaan het toch doen. Dit is 1x en dan waarschijnlijk nooit meer. Het is heel fijn dat onze geliefde achter ons staan en ons steunen in onze beslissing om de reis te maken. Onze lieve dank daarvoor. Nu zijn we een dik jaar verder en gaan we onze droomreis maken.

Actief sinds 21 April 2015